Tilbake til kundestøtte
Retur og reklamasjon
Ofte stilte spørsmål
Har dere åpent kjøp?
Ja, vi har åpent kjøp i 100 dager. Dette betyr at du kan kjøpe produktet, teste det hjemme og fortsatt returnere det så lenge det ikke har gått mer enn 100 dager fra kjøpsdato. Misbruk av denne ordningen kan føre til svartelisting på alle Scandinavian Webshop AS sine nettsteder. Dersom produktet er skadet som et resultat av uforsiktig bruk, kan retten til å benytte deg av åpent kjøp frafalle. Normal slitasje er forventet.
Hva dekker garantien?
Garantien dekker alle feil og mangler som måtte oppstå ved bruk av produktet som tiltenkt og beskrevet i bruksanvisningen. Vi forplikter oss til å reparere, erstatte, eller tilbakebetale kjøpesummen dersom produktet slutter å fungere som det skal innen garantiperioden på fem år. Les mer om våre garantivilkår.
Hvordan returnerer jeg et produkt?
Du kan enkelt returnere ditt produkt ved å fylle ut returskjemaet nedenfor, pakke inn produktet i sin originale emballasje og levere det inn til en butikk som sender/mottar pakker med Posten Bring.
Kan jeg returnere et brukt/åpnet produkt?
Ja, du kan returnere et brukt/åpnet produkt så lenge det ikke har gått mer enn 100 dager fra kjøpsdato, produktet ikke er skadet og du har tatt vare på den originale emballasjen. Dersom skaden oppsto under transport, vil du få produktet ditt erstattet umiddelbart.
Er det gratis å returnere?
Ja, vi betaler for returfrakten uansett hvor i landet du bor.
Når får jeg pengene tilbake på konto?
Du kan forvente å ha pengene tilbake på konto 2-6 virkedager etter at vi har mottatt din retur ved betaling med kreditt-/debetkort. Dersom du har betalt med Vipps, vil du få tilbake pengene med én gang vi har mottatt returen din.